Klantbeleving

De wereld verandert in een razend tempo. Met alleen marketingcampagnes red je het niet meer. Beloftes over je eigen merk worden niet zomaar meer geloofd. Sociale media spelen een belangrijke rol en advies van vrienden, familie is dé reden om tot aankoop over te gaan. In een sterke competitieve markt verwachten klanten steeds meer.

Verras de klant, voordat deze jou verrast

goodtotell kan jou en jouw organisatie helpen om die veranderingen bij te blijven. Wij organiseren, coördineren en begeleiden trajecten waarbij medewerkers stap voor stap worden meegenomen in hoe dienstbaarheid kan worden gestimuleerd en oprechte klantbeleving ontstaat.

Van inzicht naar actie
Hoe zet je klantgerichtheid in als nieuwe strategie? Wat is klantbeleving en hoe vul je dit in de praktijk in? Door in dienstbaarheid te denken, kunnen bedrijven echt meters maken. Het verschil maak je pas als je ze een memorabele, unieke, consistente, klantbeleving biedt. Medewerkers zijn de spil van deze klantbeleving, zij zijn het merk. De praktijk leert dat niet iedereen zich bewust is van de invloed die ze hebben.

 

Aanpak

Om te weten hoe jij je als organisatie wil profileren, is het zinvol om samen na te denken over klantgerichtheid en welke gastbeleving jouw medewerkers klanten willen bieden. Wat is klantgerichtheid en hoe stralen wij dit samen zo goed mogelijk uit? Samen woorden geven aan wat je hoort, ziet, ruikt, proeft en voelt is mogelijk door het eerst zelf te beleven.

 

Samen gaan we een kijkje nemen in de keuken van de concurrent en samen ervaren we hoe het is om als gast verrast en verwonderd te worden. Of niet.

 

goodtotell doet vooronderzoek door middel van deskresearch en een concurrentieanalyse. En begeleidt de deelnemers voor, tijdens en na dit bezoek. Na afloop worden de bevindingen gezamenlijk besproken en verwerkt goodtotell deze opmerkingen in een rapportage met conclusies en aanbevelingen.

Klantbeleving