Maas Internal LogistiX groeit

Werving technische collega’s met inzet van sociale media

Als de vraag van de klant toeneemt, is het handig dat er meer collega’s zijn om hierbij te helpen. Dus werd er weer een nieuwe online wervingscampagne ontwikkeld voor Maas Internal LogistiX. Het bedrijf groeit en is daarom op zoek naar nieuwe collega’s. Zoals de vacature voor junior technical engineers. Een uitdagende technische baan binnen de logistieke sector. Content en sjablonen voor Linkedin, Instagram. Facebook en Twitter werden weer opgemaakt en verspreid. Net als de actie voor collega’s, familie en vrienden om een Ipad te winnen via een whatsapp-campagne. “Ben jij of ken jij iemand die op zoek is naar een uitdagende technische baan in de logistieke branche? Check deze website, kom in actie en win een Ipad”.

MAAS Internal LogistiX groeit verder

Het is een ambitieus bedrijf dat zich richt op het ontwerpen en implementeren van complete logistieke transport-, opslag en orderpicksystemen. Ze ontwikkelen nieuwe hoogwaardige interne transportsystemen die exact zijn afgestemd op de behoefte in magazijnen en distributiecentra van hun opdrachtgevers zoals Coolblue, H&M en EasyToy. Alle projecten worden gerealiseerd vanuit haar gloednieuwe locatie in Oss. Sinds 2012 helpt goodtotell dit innovatieve bedrijf met haar marketing & communicatie activiteiten. 

goodtotell is bijvoorbeeld verantwoordelijk voor het contentmanagement van de website en alle overige social media content. Daarnaast worden er regelmatig redactionele werkzaamheden uitgevoerd zoals het schrijven van referentieverhalen, artikelen voor vakbladen en mailingen.

Marlies Pulsford

Marlies helpt organisaties, leiders en teams bij het vinden van hun DNA, geeft richting aan strategie en communicatie en versterkt hiermee de persoonlijkheid, de positionering en het toekomstperspectief van een bedrijf, product of dienst. Dit zorgt voor een sterk merk, een robuuste reputatie en bezielde stakeholders.

Facebook
Twitter
LinkedIn