Over

goodtotell is hét communicatiebureau dat is gespecialiseerd in storytelling, strategie en training.

Het is in 2008 opgericht door Marlies Pulsford.

Verhalen die verbinden

“Als klein meisje werd ik al gegrepen door de kracht van verhalen. Verhalen zorgen voor contact, verbinding en betrokkenheid. Het is meer dan alleen verhaaltjes lezen en schrijven. Een verhaal inspireert, prikkelt, verheldert, verbindt, biedt context, geeft richting en zet aan tot acties. In een wereld vol emotie brengen verhalen mensen tot elkaar.

 

Na meer dan 15 jaar diverse management functies te hebben bekleed binnen sales, communicatie en marketing bij toonaangevende bedrijven (o.a. British Telecom en USG People), heb ik mijn eigen communicatiebureau opgericht vanuit mijn passie voor mensen en verhalen.”

Liefde voor het vak

“Ik creëer graag verhalen voor mensen, merken en organisaties. Verhalen die verbinden. Mijn jarenlange managementervaring in de harde zakenwereld combineer ik met een mensgerichte manier van werken. Op een bevlogen manier help ik organisaties bij het vinden van hun DNA, geef ik richting aan strategie en communicatie en versterk hiermee de persoonlijkheid, de positionering en het toekomstperspectief van een bedrijf, product of dienst. Dit brengt eenheid in het verhaal van organisaties en ondernemingen: daartoe bestaat goodtotell.”

 

Samenwerken

“Om van strategie naar concept en van inhoud naar vorm te gaan, stelt goodtotell zo nodig per project een gespecialiseerd multidisciplinair team samen van getalenteerde professionals op het gebied van o.a. webdesign, grafische vormgeving, social media, entertainment, fotografie, training en coaching. Samenwerken betekent samen bedenken, maken en verzorgen. Iedere uitdaging is anders. Ik geloof in co-creatie met duidelijke regie. Ik ben de regisseur die het overzicht bewaakt en het breder perspectief in de gaten houdt.”

Marlies Pulsford
Onderwijsvernieuwer en nog meer

“Sinds 2016 ben ik bovendien expeditieleider en mede-eigenaar van een nieuwe onderwijsinitiatief: Expeditie Basisschool. Met ons initiatief willen we scholen helpen en begeleiden in het stimuleren en optimaliseren van ouderbetrokkenheid. Betrokkenheid van ouders draagt bij aan het welbevinden, de motivatie en het zelfvertrouwen van kinderen.

Daarnaast ben ik docent Strategisch Communicatiemanagement aan de Avans Hogeschool (deeltijdopleiding Communicatie). Vanuit die rol begeleid ik studenten in adviesvaardigheden, authenticiteit en representeren. In mijn vrije tijd ben ik graag bezig met theater maken als acteur bij kleinkunst- en cabaretgroep Plank.”

Meer weten?

Wil je meer weten over de inzet van storytelling (bij verandering), storytellingtechnieken, content marketing of over mij en hoe ik naar de wereld kijk? Neem gerust contact op.