De wereld verandert in een razend tempo. Met alleen marketingcampagnes red je het niet meer. Beloftes over je eigen merk worden niet zomaar meer geloofd. Sociale media spelen een belangrijke rol en advies van vrienden, familie is dé reden om tot aankoop over te gaan. In een sterke competitieve markt verwachten klanten steeds meer.
goodtotell kan jou en jouw organisatie helpen om die veranderingen bij te blijven. Wij organiseren, coördineren en begeleiden trajecten waarbij medewerkers stap voor stap worden meegenomen in hoe dienstbaarheid kan worden gestimuleerd en oprechte klantbeleving ontstaat.
Van inzicht naar actie
Hoe zet je klantgerichtheid in als nieuwe strategie? Wat is klantbeleving en hoe vul je dit in de praktijk in? Door in dienstbaarheid te denken, kunnen bedrijven echt meters maken. Het verschil maak je pas als je ze een memorabele, unieke, consistente, klantbeleving biedt. Medewerkers zijn de spil van deze klantbeleving, zij zijn het merk. De praktijk leert dat niet iedereen zich bewust is van de invloed die ze hebben.