Hoe schetsen we gezamenlijk het puntje aan de horizon waar je als bedrijf naar toe wilt groeien? Wat is onze gezamenlijke maatschappelijke uitdaging? Wat is het verhaal van je bedrijf, product of dienst en hoe brengen we dat het beste over aan jouw markt en doelgroep?
Het gaat niet over wat je wilt zeggen. Het gaat over wat je wilt dat de doelgroep onthoudt, doorvertelt en gaat doen. Storytelling is een methodiek om je kernboodschap met behulp van praktische, inspirerende en tot de verbeelding sprekende verhalen uit te dragen. Storytelling zet verandering in gang en is daarmee een onmisbare vaardigheid in een tijd waarin verandering het nieuwe normaal is.
goodtotell creëert verhalen voor organisaties, teams en individuen. Verhalen die verbinden. Strategisch, creatief en transmediaal. Verhalen zijn een uiterst efficiënte manier om betekenis te geven, relaties te leggen en doelen te verhelderen. Een verhaal inspireert, prikkelt, verheldert, verbindt, biedt context, geeft richting en zet aan tot acties.