Er was eens…
over storytelling in de communicatie
Op 30 maart a.s. organiseert de actieve beroepsvereniging Communicatieclub Bourgondië in Midden-Brabant een informatieve en onderhoudende bijeenkomst over Storytelling. Succesvolle leiders, merken en organisaties zijn goed in staat hun verhalen te vertellen, op een manier die aansluit op het luisteren van hun publiek. Ze hebben de gave verhalen te vertellen die ons recht in het hart en in de buik raken.
Verhalen waarin duidelijk wordt wie ze zijn, waar ze voor staan en waar ze voor gaan. Die verhalen zijn zo sterk dat ze verankerd raken, beklijven en anderen motiveren tot actie, verandering of het zetten van de eerste stap.
In deze aflevering van CCB Presenteert vertellen 3 specialisten over de fijne kneepjes – en de vele valkuilen- van storytelling. Communicatiestrateeg Theo Hendriks (auteur van het boek Corporate Stories), Marlies Pulsford (van: goodtotell) en Katinka van Beek (van: Bex*communicatie) zijn dagelijks bezig met storytelling. Al drijvend op hun kennis en met voorbeelden uit de praktijk, ontstaat een goed beeld van de toepassingsmogelijkheden in de communicatie.
Geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Klik hier.