Hop naar een 9+ klantbeleving

Technisch dienstverlener Hoppenbrouwers streeft er voortdurend naar om haar klanten een uitzonderlijke ervaring te bieden. Een 9+ klantbeleving. Ze hebben het doel om de meest klantgerichte technisch dienstverlener van Nederland te worden! De medewerkers spelen hier een belangrijke rol in. Want de organisatie blijft graag inspelen op de wensen en behoeftes van haar klanten. Ze hebben al de leukste klanten en projecten uit de markt, maar dat is niet vanzelfsprekend. De wereld verandert en Hoppenbrouwers beweegt graag mee.

Een van de meest waardevolle initiatieven om dit te realiseren is het speciale 9+ klantbelevingsprogramma. Dit trainingsprogramma, bestaande uit 3-4 onderdelen, is gericht op nieuwe medewerkers die direct klantcontact hebben. Tijdens deze trainingen leren zij alles over Hoppenbrouwers klantgerichte filosofie en de praktische toepassing ervan in hun dagelijkse werkzaamheden. Dit draagt bij tot die lach op het gezicht van klanten. En het zorgt ook voor meer lol op de werkvloer tussen collega’s onderling.

9+ klantbeleving Hoppenbrouwers

Inhoud 9+ klantbeleving trainingen

Gisteren vond in Den Bosch de eerste training voor een nieuwe groep medewerkers plaats. Tijdens deze interactieve sessie is de basis gelegd door vragen te beantwoorden als: “Wat is klantbeleving?”, “Waarom is dit zo cruciaal bij Hoppenbrouwers?”, en “Wat zijn de zes klantbeloftes en hoe kun jij hieraan bijdragen?”. Het was een inspirerende en boeiende ochtend!

Samen met het team Klantbeleving van Hoppenbrouwers, mocht ik namens BTR Trainingen deze training met veel enthousiasme verzorgen. We kijken uit naar de volgende drie sessies. Te weten Klantgericht Communiceren, Omgaan met Weerstand bij klanten en Klantreizen. Dit zijn  Ik heb de eer de sessie klantreizen te begeleiden. Hierin neem ik de deelnemers mee in wat klantreizen zijn en waar ieder zelf als collega in de klantreis het verschil kan maken voor de klant.

9+ klantbeleving

 

 

 

 

 

Marlies Pulsford

Marlies helpt organisaties, leiders en teams bij het vinden van hun DNA, geeft richting aan strategie en communicatie en versterkt hiermee de persoonlijkheid, de positionering en het toekomstperspectief van een bedrijf, product of dienst. Dit zorgt voor een sterk merk, een robuuste reputatie en bezielde stakeholders.

Facebook
Twitter
LinkedIn