Bepaal het verhaal van de beer

Nieuw is het concept zeker niet, maar de uitvoering is geweldig. Tipp-Ex gooit momenteel hoge ogen met een knap uitgewerkte interactieve reclamespot op Youtube. In de video “NSFW. A hunter shoots a bear!” komt een jager oog in oog te staan met een beer. Zijn kameraad daagt hem uit om het beest dood te schieten, maar daar mag de kijker uiteindelijk zelf over beslissen: “Shoot”or “Don’t shoot”.

 

Na het klikken opent een tweede video. In dit nieuwe filmpje heeft de jager moeite met de uitvoering van de beslissing van de kijker. De jager grijpt naast de video in de banner van Tipp-ex, naar de Tipp-ex Pocketmouse. Vervolgens verandert hij de titel van het YouTube filmpje en daarmee het lot van de beer. De kijker moet een alternatief einde voor het filmpje kiezen door de titel van de video te wijzigen. Achter ongeveer elk woord zit een nieuw verhaal. Probeer het zelf voor de gein eens met de volgende woorden: loves, eats, shakes hands, fishes, dances etc. Jouw Tipp-ex-verhaal begint hier.

 

Gebruikt iemand dat eigenlijk nog wel eens, Tipp-ex?

 

Marlies Pulsford

Marlies helpt organisaties, leiders en teams bij het vinden van hun DNA, geeft richting aan strategie en communicatie en versterkt hiermee de persoonlijkheid, de positionering en het toekomstperspectief van een bedrijf, product of dienst. Dit zorgt voor een sterk merk, een robuuste reputatie en bezielde stakeholders.

Facebook
Twitter
LinkedIn