Een mooie opdracht waarvoor goodtotell in samenwerking met Plens Marketing en Creatie een creatief concept ontwikkelde en op basis hiervan ook de realisatie en uitvoering op zich nam. Hoe Zeeuws is jouw bedrijf eigenlijk? De unieke omgeving van Zeeland maakt dat gasten hier graag verblijven. Maar wat zie je daarvan terug in jouw bedrijf? En hoe maak je jouw bedrijf eigenlijk Zeeuws? Binnen het Interreg 2-Zeeën project PROFIT werken Impuls en Kenniscentrum Kusttoerisme aan inspiratie en handvatten voor ondernemers in de toeristische sector om meer te doen met het Zeeuwse DNA.
Creatief concept en storytelling
Kriskras door het mooie Zeeland gereden heb ik authentieke en tot de verbeelding sprekende verhalen opgehaald bij acht succesvolle Zeeuwse ondernemers. Deze verhalen wisten ons te inspireren tot een creatief concept dat zich vertaalde naar een digitaal platform waarop de verhalen terug te vinden zijn in woord en beeld. In prachtig gefilmde beeldportretten vertellen de ondernemers hun verhaal en hoe ze het Zeeuws DNA gebruiken om hun bedrijf beter te positioneren. Hieruit komen praktische tips naar voren die voor iedere ondernemer bruikbaar zijn.
Meer informatie
Wil je weten hoe deze toeristische ondernemers het Zeeuwse DNA succesvol hebben toegepast op hun bedrijf? Kijk dan voor inspiratie en voorbeelden op www.mijnzeeuwsdna.nl