Aan de slag met Kenniscentrum Kusttoerisme

Samen met Kenniscentrum Kusttoersime (KCKT) zijn we op zoek gegaan naar de identiteit en visie van de organisatie. Vanuit een storyboarding sessie hebben we het strategisch kernverhaal als startpunt bepaald voor de workshop Storytelling. Vanuit hier hebben alle medewerkers hun eigen verhaal verteld en geactiveerd. Om tenslotte met alle opgedane kennis en mooie, praktijkgerichte en tot de verbeeldingsprekende verhalen, een leidraad en creatief concept te presenteren voor de totale communicatiestrategie.

 

Waarom KCKT?

Het versterken van het voorzieningenniveau voor bedrijven en het bevorderen van de leefbaarheid voor inwoners en toeristen in Zeeland verdient aandacht. Kenniscentrum Kusttoerisme ontwikkelt en deelt kennis om duurzame innovatie van de vrijetijdseconomie in de provincie Zeeland te stimuleren. Met als doel om collectief ruimte te maken voor kansen van Zeeland als vitaal vakantieland.

 

Kenniscentrum Kusttoerisme (KCKT), als onderdeel van HZ University of Applied Sciences, wordt op weg gestuurd door de uitdagingen van de overheden en de vraagstukken vanuit de toeristische en recreatieve sector (collectieven). KCKT vertelt verhalen om herkenbare problemen te schetsen en onderzoeksvragen te creëren bij het werkveld om oplossingen aan te dragen.

          

 

Dit project heeft goodtotell samen met Plens Marketing & Creatie gerealiseerd.

Marlies Pulsford

Marlies helpt organisaties, leiders en teams bij het vinden van hun DNA, geeft richting aan strategie en communicatie en versterkt hiermee de persoonlijkheid, de positionering en het toekomstperspectief van een bedrijf, product of dienst. Dit zorgt voor een sterk merk, een robuuste reputatie en bezielde stakeholders.

Facebook
Twitter
LinkedIn