Inzet van relevante sociale media
Advies voor arbeidsmarktcommunicatie: Inzet van relevante sociale media om nieuwe technische collega’s te werven. Dat was de vraag van Maas Internal LogistiX. Binnen twee weken tijd werd een effectieve wervingscampagne opgezet. Content en sjablonen voor Linkedin, Instagram. Facebook en Twitter werden opgemaakt en verspreid. In samenwerking met Van Orsouw Design werd een advertentie ontwikkeld voor de Maas en Waler om ook lokaal te werven. En collega’s, familie en vrienden maakten kans om een Ipad te winnen via een whatsapp-campagne. “Ben jij of ken jij iemand die op zoek is naar een uitdagende technische baan in de logistieke branche? Check deze website, kom in actie en win een Ipad.” Of er daadwerkelijk nieuwe collega’s zijn aangenomen, moet natuurlijk nog blijken.
Wie is Maas Internal LogistiX
MAAS Internal LogistiX is een ambitieus bedrijf dat zich richt op het ontwerpen en implementeren van complete logistieke transport-, opslag en orderpicksystemen. Ze ontwikkelen nieuwe hoogwaardige interne transportsystemen die exact zijn afgestemd op de behoefte in magazijnen en distributiecentra van onze opdrachtgevers zoals Coolblue, H&M en EasyToy. Het hoofdkantoor bevindt zich in Oss.