Jouw toekomstperspectief?

Schets een punt aan de horizon

Wat is jouw toekomstperspectief? Dit vooruitzicht is belangrijk om de juiste stappen te maken. Als je jezelf geen doel stelt, weet je zeker dat je het niet bereikt. Weet dus waar je heen wilt. Schets een puntje aan de horizon, maar uiteindelijk moet dat worden vertaald naar de dag van vandaag. Werk aan je maatschappelijke uitdaging. Misschien weet je ook precies waar je heen wilt. Je wilt met je organisatie in een opgaande lijn naar boven. Je doet wat je altijd deed en krijgt wat je altijd kreeg. Tot het moment dat er iets gebeurt dat je niet had voorzien. Een grote klant neemt afscheid, een concurrent komt met een productverbetering, de consument verliest het vertrouwen in je product of dienst. Of Covid-19 gooit nu roet in het eten. Kortom, de opgaande lijn stokt. Crisis! Wat nu?! Hoe bereik je toch je doel? Hoe hervind je de opgaande lijn?

 


Jouw toekomstperspectief, weet jij het?

In het bijgaande filmpje is de oplossing heel makkelijk. Verplaats je maar in de situatie van de hoofdpersoon. Je weet binnen één seconde wat voor hem de weg is om de opgaande lijn te hervinden. 

Kijk nu weer eens terug naar je eigen organisatie. Doe je daar ook wat nodig is? Of kijk je nog steeds om je heen, vertwijfeld roepend dat het een schande is dat dit jou overkomt? Vragen over het vinden van je perspectief, het bepalen van de te volgen strategie, goodtotell helpt graag.

goodtotell adviseert bedrijven, organisaties en merken in het vertellen van hun verhaal en het verbeteren van hun positionering en communicatiestrategie. Intern en extern. goodtotell ontwikkelt strategieën die richting en houvast geven, zodat je communicatiemiddelen elkaar optimaal aanvullen en versterken. Wil je meer weten, we leggen het graag uit.

Marlies Pulsford

Marlies helpt organisaties, leiders en teams bij het vinden van hun DNA, geeft richting aan strategie en communicatie en versterkt hiermee de persoonlijkheid, de positionering en het toekomstperspectief van een bedrijf, product of dienst. Dit zorgt voor een sterk merk, een robuuste reputatie en bezielde stakeholders.

Facebook
Twitter
LinkedIn