Nieuwe website Informed Group

De ontwikkelde positioneringstrategie van Informed Group is vertaald naar een nieuwe website. Vandaag hebben we hier via diverse sociale mediakanalen aandacht aan besteed.

 

De website is een perfecte weerspiegeling van wie ze zijn, wat ze doen en waar het hen om gaat. We hebben structuur aangebracht in hun expertise en oplossingen. Met tot de verbeeldingsprekende klantverhalen en actualiteiten. De content legt uit waarom Informed Group bijdraagt aan de digitale transformatie om in te werken, leren, leven en beleven. Mooi en bijzonder project. Leuke klant. Kimmic concept & design droeg bij aan de verfrissende vormgeving.

 

goodtotell heeft hierbij haar kennis van strategie, storytelling en communicatie toegepast waardoor het strategische kernverhaal van Informed Group is vertaald naar de contentstrategie voor de nieuwe website.

 

Actieve contentstrategie

Via actuele blogs en nieuwsberichten op de website wil Informed Group zich gaan profileren als dé expert op het gebied van Enterprise Information Management in de Benelux. Het mag breder bekend worden dat het team van Informed Group met veel passie, plezier en puur vakmanschap bijdraagt aan de digitale transformatie om in te werken, leren, leven en beleven. Dit doen zij door geavanceerde oplossingen en diensten te leveren op het gebied van EIM en Low-Code. Hierbij passen ze de technologie toe van toegewijde partners als OpenText Documentum, Office 365 en Outsystems.

Nieuwe website Informed Group

Nieuwe website Informed Group

Nieuwe website Informed Group

Marlies Pulsford

Marlies helpt organisaties, leiders en teams bij het vinden van hun DNA, geeft richting aan strategie en communicatie en versterkt hiermee de persoonlijkheid, de positionering en het toekomstperspectief van een bedrijf, product of dienst. Dit zorgt voor een sterk merk, een robuuste reputatie en bezielde stakeholders.

Facebook
Twitter
LinkedIn