Contentcreatie website Maas Internal LogistiX

Waarom doen wat we doen

“De meeste relaties kennen Maas IL als een internationaal opererende systemintegrator. Met een schat aan ervaring in het inrichten van magazijnen en distributiecentra. Daar staat tegenover dat we nog zo veel meer doen. Hoe gaan we dit vertellen?”. Met dit communicatievraagstuk kwam algemeen directeur Wilbert Maas bij goodtotell terecht. Waardoor bijvoorbeeld de contentcreatie voor de nieuwe website van Maas Internal LogistiX ontstond.

 

Srategie en positionering

goodtotell ontwikkelde dankzij de persoonlijke inbreng van klanten en collega’s een strategisch kernverhaal. Hieruit volgde een perfecte reflectie. Van wie MAAS IL is, wat MAAS IL doet en waar het hen om gaat. Ten slotte mocht goodtotell dit bedrijfsverhaal vertalen naar belangrijke communicatiemiddelen. Als eerste communicatiemiddel koos Maas IL voor een nieuwe website. goodtotell zorgde allereerst voor een logische navigatiestructuur. Met relevante content inclusief aantoonbare SEO-optimalisatie. Dit brengt zo structuur aan in de aangeboden diensten en producten. Zoals de onderverdeling in systemen, software oplossingen en marktsegmenten. De nieuwe website bevat bovendien actuele klantverhalen. Zo blijf iedereen op de hoogte van de allernieuwste ontwikkelingen. De referenties beschrijven klantvragen uit verschillende branches. Daarbij wordt per klant uitgelegd hoe MAAS IL de problemen heeft opgelost. En wat het resultaat was van de aangeboden oplossing. De technische opbouw en het design van de website werd ontwikkeld door samenwerkingspartner Van Orsouw Design.

 

Verbeter rendement met transportsysteem

MAAS IL helpt haar relaties graag in het versterken van de concurrentiepositie. Dit doen zij door creatieve en eenvoudige transportsystemen te ontwerpen. Hiermee verbeteren deze bedrijven hun rendement. Dankzij het gebruik van deze transportsystemen ontstaat een automatische focus op kwaliteit en betrouwbaarheid. Samengevat gezegd, met de aangeboden oplossingen van Maas IL perfectioneren klanten hun logistieke efficiëntie. Waardoor ze bijvoorbeeld continuïteit waarborgen. Geïnteresseerd hoe dit logistieke proces precies werkt? Bekijk de nieuwe website van Maas Internal LogistiX.

 

Contentcreatie nieuwe website 

Meer weten over strategie, storytelling en positionering? Hoe je een bedrijfsverhaal vertaalt naar contentcreatie voor een nieuwe website? Neem contact met ons op.

 

Marlies Pulsford

Marlies helpt organisaties, leiders en teams bij het vinden van hun DNA, geeft richting aan strategie en communicatie en versterkt hiermee de persoonlijkheid, de positionering en het toekomstperspectief van een bedrijf, product of dienst. Dit zorgt voor een sterk merk, een robuuste reputatie en bezielde stakeholders.

Facebook
Twitter
LinkedIn