Wat is de boodschap van a Message with A Bottle?

Hoe vertel je nou de boodschap van A Message with a Bottle op een praktische en tot de verbeelding sprekende manier? Altijd mooi om te zien als een langgekoesterde droom van iemand wordt omgezet naar een echt bedrijf met eigen website. Een bedrijf met een bijzonder product: A Message with A Bottle.

 

Van droom naar verhaal en website
goodtotell heeft A Message with A Bottle geholpen met de vertaling van het gedachtengoed naar een unieke boodschap. Vervolgens is dit bedrijfsverhaal omgezet naar een zinvolle navigatiestructuur en content (inclusief SEO-optimalisatie) voor een prachtige website. Inclusief een overzichtelijke webshop die is ontwikkeld door samenwerkingspartner Top-Webdesign.

 

Cadeau met betekenis
Wil je iemand oprecht verrassen met een betekenisvol cadeau? Kijk dan op de website van A Message with a Bottle. Het bedrijf biedt een aantal originele verrassingspakketten met een bijzonder inhoud. Om iemand te bedanken, te feliciteren, een hart onder de riem te steken of gewoon om iemand oprechte aandacht te geven. Juist in deze coronatijd misschien wel noodzakelijk!

 

Met A Message with a Bottle maak je bewust verbinding met de ander. Geef een uniek pakket met twee bijzondere, smaakvolle flessen wijn. Inclusief een handgeschreven kaart met persoonlijke boodschap én een set van 20 levensvragen die de ontvanger aan zichzelf stelt. Zo creëer je een wow-effect voor elke gelegenheid. De boodschap van A Message with A Bottle verrast en verwondert. En hoe bijzonder is het om de antwoorden op de levensvragen uit te werken op papier. Zodat je ze over een jaar opnieuw beantwoord. Vaak worden mensen verrast hoeveel je al onbewust hebt gerealiseerd en hoe jouw prioriteiten veranderen.

 

Kortom, een leuk cadeau om te geven, maar ook om te krijgen.
Kijk en oordeel zelf: www.amessagewithabottle.nl

Boodschap a Message with a Bottle

Marlies Pulsford

Marlies helpt organisaties, leiders en teams bij het vinden van hun DNA, geeft richting aan strategie en communicatie en versterkt hiermee de persoonlijkheid, de positionering en het toekomstperspectief van een bedrijf, product of dienst. Dit zorgt voor een sterk merk, een robuuste reputatie en bezielde stakeholders.

Facebook
Twitter
LinkedIn