Puur Klimaat Comfort (PKC) heeft grootse plannen op het gebied van de verduurzaming van bedrijfspanden in de regio van ‘s-Hertogenbosch. PKC opereert in de technische installatiemarkt waar op dit moment veel kansen liggen om succesvol door te breken. Er werd contact gelegd met goodtotell om hier een strategie voor te ontwikkelen. Betekenis geven aan het merk en samen op pad met een missie.
Vraag
PKC heeft een helder en inspirerend verhaal nodig dat duidelijk maakt wie PKC is, waar PKC voor staat en haar visie met bijbehorende kernwaarden tot leven brengt. Met een bevlogen verhaal kan PKC haar opdrachtgevers raken, motiveren, aanzetten tot actie en ze winnen voor de goede zaak: Het gefaseerd uitvoeren van turn-key projecten op het gebied van de verduurzaming van vastgoed.
Oplossing
Vanuit diverse strategiesessies heeft goodtotell Puur Klimaat Comfort geholpen met het ontwikkelen van de nieuwe positionering van de organisatie. Deze expert in klimaatbeheersing ontwerpt, bouwt én onderhoudt duurzame energieoplossingen voor commercieel en logistiek vastgoed. Samen met een enthousiast team van medewerkers hebben we vastgelegd wie de organisatie is en waar het hen om gaat. Puur Klimaat Comfort streeft ernaar om de wereld om ons heen gezonder en duurzamer te maken. Samen met haar opdrachtgevers en bouwpartners gaan ze voor 100% energieneutraal.
Resultaat
Dit heeft geresulteerd in een strategisch kernverhaal. Met een bijpassend plan van aanpak hoe we dit gaan vertalen naar relevante communicatiemiddelen.
Deliverables
Naast de content voor de nog te ontwikkelen nieuwe website, zijn er bovendien diverse promotiematerialen ontwikkeld zoals posters, flyers en roll-up banners.