Aaveste Verzekeringen & Uitvaarzorg, wat een goed verhaal

Aaveste Verzekeringen & Uitvaartzorg wil een nieuwe website en heeft aan goodtotell gevraagd om invulling te geven aan de inhoud en boodschap van dit verhaal. Een uniek verhaal waarin duidelijk wordt wie ze zijn, wat ze doen en waarom ze doen wat ze doen. Het vertelt het echte verhaal van Aaveste Verzekeringen & Uitvaartzorg en dat maakt de organisatie origineel. Wat een uniek kijkje mocht ik nemen in het bijzondere leven van een begrafenisondernemer.

 

SEO-geoptimaliseerde teksten

Het ontwerp van de website, het WordPress onderhoud én de unieke condoleance plug in, zijn bedacht en ontwikkeld door Top webdesign. Mijn samenwerking met Henry Brouwers was wederom optimaal, complementair en relaxed. Waardoor de Aaveste website voorzien is van een handig CMS systeem dat makkelijk en snel is aan te passen. In combinatie met mijn correct geoptimaliseerde content zorgen we zo voor een goede vindbaarheid in Google. Met als doel om kwalitatieve bezoekers aan te trekken: Bezoekers die op zoek zijn naar hulp omdat een dierbare is overleden. Meer willen weten over een uitvaart én het opstellen van een wilsbeschikking. Of deskundig advies willen over verzekeringen, hypotheken en pensioenen.

 

Aaveste Verzekeringen & Uitvaartzorg

Ik vond het een hele speciale storytelling opdracht. Van storytelling naar storydoing. Allereerst omdat ik een inspirerend en oprecht gesprek had met de drie directeuren. Tijdens dit interview gaven ze mij een uniek kijkje in het bijzondere leven van een begrafenisondernemer. Maar daarnaast ook omdat de uitvaartzorg een thema is waar je liever niet al te vaak mee in aanraking komt. En als er dan toch een dierbare komt te overlijden, heb je een begrafenisondernemer nodig die je op een betrokken en respectvolle manier helpt. Zodat je samen bouwt aan een mooi afscheid en een dierbare herinnering. Als ervaringsdeskundige beaam ik dat Aaveste Verzekeringen & Uitvaartzorg beschikt over kwaliteiten om zorgen weg te halen en persoonlijke aandacht te geven. In de uitvaartbranche gaat het om persoonlijk contact en vertrouwen. Zodat alles tot in perfectie wordt geregeld. Meer weten over Aaveste Verzekeringen & Uitvaartzorg? Bekijk zelf hun website.

 

 

Aaveste Verzekeringen & Uitvaartzorg storytelling verhaal

Marlies Pulsford

Marlies helpt organisaties, leiders en teams bij het vinden van hun DNA, geeft richting aan strategie en communicatie en versterkt hiermee de persoonlijkheid, de positionering en het toekomstperspectief van een bedrijf, product of dienst. Dit zorgt voor een sterk merk, een robuuste reputatie en bezielde stakeholders.

Facebook
Twitter
LinkedIn